Інформатика. 9 клас - Сторінка 2 - Форум
Вівторок, 06.12.2016, 21:49
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Інформатика. 9 клас - Сторінка 2 - Форум | Реєстрація | Вхід
Пошук
Інформатика для всіх
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 2 з 3«123»
Форум » Шкільна інформатика » Учителю інформатики » Інформатика. 9 клас (Навчання інформатиці у 9 класі)
Інформатика. 9 клас
Т_ЛисенкоДата: Середа, 24.06.2009, 08:43 | Повідомлення # 1
Автор
Група: Администраторы
Повідомлень: 22
Репутація: 2
Статус: Offline
Шановні колеги!
На сторінках цього форуму пропонуємо обговорювати складні питання навчання інформатиці у 9 класі за новою програмою: методика вивчення тем програми, особливості виконання вправ, завдань, практичних робіт тощо.
Автори підручника "Інформатика. 9 клас" готові висловити власну позицію щодо викладення навчального матеріалу, вислухати зауваження та пропозиції.
 
Т_ЛисенкоДата: Четвер, 01.10.2009, 23:40 | Повідомлення # 16
Автор
Група: Администраторы
Повідомлень: 22
Репутація: 2
Статус: Offline
Шановний Igor53! Дозвольте висловити Вам кілька конкретних пропозицій щодо вивчення Розділів 1 і 2.
1. Окремих уроків тематичного оцінювання не проводьте - немає часу.
2. На кожному уроці проводьте самостійні роботи хвилин на 15. Я принципово проти робіт у тестовій формі. Вони не стимулюють учнів вчити і думати. Але це справа смаку. При складанні запитань уважно дивіться на правий стовпець у Програмі. Відповідно вказаним там вимогам формулюйте запитання: назвіть, поясніть, сформулюйте, класифікуйте тощо.
3. Підручник містить багато завдань творчого характеру. Дайте їх учням, індивідуально або в парах. нехай принесуть і здадуть Вам результати своїх досліджень у тій формі, як Ви скажете. Це буде розвивати учнів і дасть Вам ще оцінки.

Ми абсолютно погоджуємося з Вами, що глибоко і якісно виконати всі вимоги програми дуже важко. Але змінити програму найближчим часом малореально. Значно реальніше, якщо адміністрація Вашого навчального закладу, батьки та учні висловлюють бажання вивчити Інформатику глибше, шукайте ДРУГУ годину. Це не так вже й важко, аби було бажання названих сторін.
Бажаємо Вам успіхів!

 
YuliyaДата: Четвер, 15.10.2009, 20:45 | Повідомлення # 17
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
скажіть будь ласка ,коли з`являться матеріали підручника інших розділів в ел. вигляді ??? дуже потрібно ))))
 
ВладДата: Субота, 17.10.2009, 16:54 | Повідомлення # 18
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Доброго дня, шановні автори!
В цьому році вперше була введена інформатика в 9-х класах для тих учнів, що почали навчання з 6 років. В нашій школі була можливість роздрукувати 1 і 2 розділ підручників і роздати учням. Матеріал підручника - чудовий, але більше для вчителя, ніж для учня. Я на одному з уроків дав учням по 6 різних запитань, взятих з пройденого матеріалу електронної версії підручника і поручив учням лише знайти відповіді у підручнику і показати вчителю. На цю просту операцію багатьом учням не вистачило 30 хвилин. Дехто з учнів попросили дозволу скористатися пошуковиками мережі Інтернет, де значно швидше знаходили відповіді, чим у підручнику. Висновок: у підручнику дуже великий об'єм інформації. яку важко відшукати. Це відвертає учнів від книги. Якщо ці учні будуть продовжувати навчатись в 10 -12 класах, теж саме буде вивчатись протягом трьох років. Чи варто було створювати величезну по об'єму інформації книгу всього на один рік? Можливо доцільніше було б скоротити об'єм і детальніше вивчати фундаментальні тверження, операційну систему, службові програми на основі розроблених практичних робіт?
Приведені на сайті практичні роботи не виключають записувати свої спостереження в зошит. А чи не простіше програмно сфотографувати вікна, меню, піктограми, зберегти у файлі малюнку, який об'єктивно фіксує результат доспідження?
Багато з учнів працюють на комп'ютері ще з дошкільного віку. Тому доцільніше було б глибше вивчати їм структуру оболонки Windowx XP (файли, папки, програми) та практичні робот з програмами оболонки, бажано у послідовній формі, ніж ті основні поняття книги , які давно уже відомі. А програми , що виходять за оболонку операційної системи вивчати в 10 - 12 класах.
З повагою, вчитель інформатики, Володимир.
 
Вiктор_ШакотькоДата: Неділя, 18.10.2009, 12:52 | Повідомлення # 19
Автор
Група: Модераторы
Повідомлень: 7
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (Влад)
Доброго дня, шановні автори!

Шановний пане Володимире!
Автори дуже зацікавлені у співпраці з вчителями шкіл по удосконаленню підручника і ми дуже вдячні Вам за листа.
В кількох реченнях попробуємо сформулювати свій підхід до структури підручника і до його наповнення.
1. Максимальна відповідність діючій програмі: все, що є в програмі - повинно бути в підручнику.
2. Певна надлишковість матеріалу підручника: матеріал може в школах вивчатися за 1 год. на тиждень або за дві, учитель може звернути увагу учнів на більш широке висвітлення якогось з питань.
3. Можливість учневі працювати з підручником вдома самостійно: підручник - це книга з якою учень працює в основному вдома і тому матеріал необхідно викласти детально і послідовно не перескакуючи через здавалось би зрозумілі вчителю речі.

Ми не є авторами програми і не можемо зараз дати Вам відповідь чи був би Ваш варіант вивчення інформатики кращим. Можливо це і так. Мабуть слід було направити Ваші зауваження до МОН в період обговорення програми. Але після бою як відомо...

Ми передбачаємо, що вчитель попередньо ознайомиться з матеріалом підручника і вибере той матеріал, який на його думку забезпечить розуміння учнями навчального матеріалу. Я думаю, що і коли Ви навчалися, то хороший учитель не переказував матеріал підручника і конкретизував у домашньому завданні, що необхідно знати, про що прочитати, а що переглянути якщо буде час і зацікавленість.

Разом з тим, якщо проаналізувати програму, особливо праву її частину, в якій записані вимоги до навчальних досягнень учнів, то мушу сказати, що і в першому і в другому розділі, на мою особисту думку, перевищено рівень вимог на ту кількість годин, яка відведена. Ми виклали матеріал відповідно до вимог. Для підтвердження можу навести деякі вимоги програми: так за 2 години учень повинен засвоїти на високому рівні з розумінням структури і взаємозв'язків 12 основних понять, які він може пояснити (не кажучи вже про те, що в ці 12 будуть входити як підпорядковані ще пару десятків понять), ще про 13 процесів і понять він повинен знати на рівні, який передбачає можливість описати ці процеси і поняття, зрозуміло ж з усвідомленням учнем причинно-наслідкових зв'язків цих процесів і т.д.
До речі, якщо Ви проаналізуєте програму для 10-12 класу то помітите, що таку кількість понять учень повинен засвоїти за весь, наприклад 10 клас і складність цих понять набагато нижча.

Можна ще багато що говорити про недоліки програми але вона є і ми зобов'язані її виконувати, тому ми впевнені в тому, що матеріал, наприклад першого розділу, в якому йде знайомство з базовими поняттями інформатики, повинен знайти своє місце при вивченні і інших розділів. Тільки тоді можна досягти його засвоєння на рівні вимог програми.

Авторам також цікаво повторити Ваш експеримент і тому просимо надіслати нам ті 6 питань на які учні не змогли знайти відповідь у підручнику.
З повагою В.Шакотько


З повагою В.Шакотько
 
Йосиф_РивкiндДата: Неділя, 18.10.2009, 13:02 | Повідомлення # 20
Автор
Група: Модераторы
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (Yuliya)
скажіть будь ласка ,коли з`являться матеріали підручника інших розділів в ел. вигляді ??? дуже потрібно ))))

Шановна Юлія! На сайті вже розміщено перші 4 розділи підручника. Ми сподіваємося, що підручники надійдуть до шкіл найближчим часом. Якщо ні, виставлятимемо й наступні розділи.
З повігою, Й. Ривкінд
 
igor53Дата: Неділя, 18.10.2009, 21:53 | Повідомлення # 21
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 11
Репутація: 1
Статус: Offline
А чи обов’язково всі практичні роботи оцінювати? Щось ніде не зустрічав.
З фізики, наприклад, чітко пишуть про мінімальну кількість практичних робіт, що підлягають оцінюванню.
 
Вiктор_ШакотькоДата: Неділя, 18.10.2009, 23:02 | Повідомлення # 22
Автор
Група: Модераторы
Повідомлень: 7
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (igor53)
А чи обов’язково всі практичні роботи оцінювати? Щось ніде не зустрічав.

Доброго дня!
Я теж подібного документу не зустрічав і мабуть такого офіційного немає. Раніше певні рекомендації були в програмі. Я, наприклад вважаю що з інформатики повинні оцінюватись всі практичні роботи крім практичної з клавіатурним тренажером - бо відсутні критерії оцінювання роботи. Не ставити ж оцінку за швидкість введення літер. Але це моя думка...


З повагою В.Шакотько
 
ВладДата: Понеділок, 19.10.2009, 17:01 | Повідомлення # 23
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Шановний пане Вікторе!
Дуже вдячний Вам за відповідь на моє звернення. Можливо я не точно розповів про свій експеримент. Всі запитання по пройденному розділу я взяв повністтю з книги. Всього не 6 а більше 60. По 6 різних з 60 запитань я роздав кожному із учнів. На пошуки відповідей у книжці різних 6 запитань з 60 у кожного із учнів забрала біля 30 хвилин часу. Це говорить про те, що нинішні учні зовсім не працюють з книжкою. Адже не секрет, що батьки купують дітям, навіть дошкільного віку комп'ютер, як зручну домашню іграшку. Діти набагато швидше сприймають світ віртуальної інформації, чим книжної. Тому і уроки інформатики для багатьох сприймається, як розвага, а книжка - як щось зайве. Не секрет, що багато учнів уже впевнено володіють сучасними інформаційними технологіями. Це й мобільні телефони з фотоапаратами та відеокамерою, БЛЮТУЗом, Інтернет, локальні комп'ютерні мережі та коп'ютерні іграшки. А от в Інтернеті дітей в основному цікавить лише ресурси: "В контакті", "однокласники", короткі флеш фільми, мережні іграшки. Ось деякі запитання, які діти не могли швидко найти в книжці: "Хто винайшов радіо?"- відповідь з підказкою Інтернету: "Марконі". "Хто придумав телеграфну азбуку?"- немає відповіді, " В якій країні і коли була створена перша електонна обчислювальна машина"- відповідь: "В Києві", "Що таке двійкове кодування повідомлень?"-відповідь: "кодування паролем", "які види моніторів ви знаєте?" - відповідь: "Плоскі і великі". На перших уроках інформатики, де йде величезний масив нових термінів - учні його майже не сприймають. Тому і втрачається інтерес до книжки, а потім і до предмету. Жвавіше сприймається матеріал третього розділу. Всі операції з елементами робочого столу, вікнами, дисками, файлами, папками виконуються з блискавичною швидкісттю, чітко, правильно. Це результат набутих навичок дома до офіційного вивчення предмету. Як вчитель, змушений вишукувати і розробляти побільше практичних завдань, використовувати комп'ютерні диктанти (команда вчителя - дія учня на комп'ютері). Хотілось би, щоб на цьому сайті появлялось побільше різних практичних робіт з інформатики, тематичних презентацій уроків, щоб розділ для учнів не пустував, а поповнювався новою цікавою інформіцією.
З повагою, Володимир.
 
NitssaДата: Вівторок, 03.11.2009, 17:30 | Повідомлення # 24
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Я нарешті отримала підручник з інформатики, але автора Завадського, хоча перші розділи вивчала за вашим підручником. У вашому підручнику гарно і доступно викладений матеріал, тренажер мені теж сподобався, адже ми не ставимо за мету навчити дітей друкувати десятипальцевим методом, а тільки розповідаємо як це робиться і даємо перші навики. Хотілося б бачити і слідуючі розділи вашого підручника, адже нам він уже не надійде, а дуже хотілося б і далі ознайомитися з ним. Дуже Вам вдяна за матеріали.
 
novichokДата: П`ятниця, 06.11.2009, 20:52 | Повідомлення # 25
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
А ми отримали підручники Морзе...
 
romashkaДата: Понеділок, 09.11.2009, 18:16 | Повідомлення # 26
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Здравствуйте! Подскажите пожалуйста, можем ли мы считать дисковод, винчестер, флеш-накопитель устройством ввода-вывода данных? Вопрос возник так как в первом пункте 2.1 (стр.43) про это упоминается, а в пункте 2.2 ничего не говорится.
Дети путаются и называют диски и флешки - устройством ввода-вывода данных.
 
Вiктор_ШакотькоДата: Вівторок, 10.11.2009, 16:23 | Повідомлення # 27
Автор
Група: Модераторы
Повідомлень: 7
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (Nitssa)
Я нарешті отримала підручник з інформатики, але автора Завадського, хоча перші розділи вивчала за вашим підручником. У вашому підручнику гарно і доступно викладений матеріал, тренажер мені теж сподобався, адже ми не ставимо за мету навчити дітей друкувати десятипальцевим методом, а тільки розповідаємо як це робиться і даємо перші навики. Хотілося б бачити і слідуючі розділи вашого підручника, адже нам він уже не надійде, а дуже хотілося б і далі ознайомитися з ним. Дуже Вам вдяна за матеріали.

Quote (novichok)
ми отримали підручники Морзе...

Доброго дня!
На жаль на сайті не буде розміщено всі розділи нашого підручника - це право видавництва і без його згоди це неможливо. Можна мабуть помінятися, якщо будуть зайві екземпляри підручників або є вчителі, які мають бажання проводити навчання за підручником Завадського або Морзе.

З повагою В.Шакотько


З повагою В.Шакотько
 
Вiктор_ШакотькоДата: Вівторок, 10.11.2009, 16:37 | Повідомлення # 28
Автор
Група: Модераторы
Повідомлень: 7
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (romashka)
Подскажите пожалуйста, можем ли мы считать дисковод, винчестер, флеш-накопитель устройством ввода-вывода данных?

Доброго дня!
Дійсно "Пристрої зовнішньої пам’яті відносяться до пристроїв, що здійснюють як уведення, так і виведення даних." І хоча пристрої збереження даних мають основне призначення - якраз збереження дпних, проте в певних операціях опрацювання даних вони виступають як пристрої введення даних (дані зчитуються з носія) або виведення даних (дані записуються на носій). Приблизно в такій ролі виступають і комунікаційні пристрої (модеми, плати мережі): вони можуть здійснювати і введення даних і виведення.
Учням слід пояснити, що є пристрої які можуть здійснювати тільки введення і виведення даних, а є такі, що здійснюють як введення так і виведення даних. І що є основне призначення пристрою - збереження даних або їх введенння чи виведення. І тоді проводити класифікацію за основним призначення.
З повагою В.Шакотько


З повагою В.Шакотько

Повідомлення відредагував Вiктор_Шакотько - Вівторок, 10.11.2009, 16:52
 
igor53Дата: Середа, 11.11.2009, 00:49 | Повідомлення # 29
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 11
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (Вiктор_Шакотько)
Учням слід пояснити, що є пристрої які можуть здійснювати тільки введення і виведення даних, а є такі, що здійснюють як введення так і виведення даних. І що є основне призначення пристрою - збереження даних або їх введенння чи виведення. І тоді проводити класифікацію за основним призначення.

Ось, наприклад, беремо будівельну цеглину (в простонароді "кірпічину"). В разі відсутності молотка цілком згодиться як пристрій для забивання гвіздків. Але основне призначення... smile

 
GoodMasterДата: Неділя, 13.12.2009, 15:19 | Повідомлення # 30
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (Йосиф_Ривкiнд)
На сайті вже розміщено перші 4 розділи підручника.
але доступно лише 2 частини, ті що переглянув - сподобалися.

Додано (13.12.2009, 15:19)
---------------------------------------------

Quote (Вiктор_Шакотько)
Можна мабуть помінятися, якщо будуть зайві екземпляри підручників

із задоволенням би поміняв Завадського на якийсь інший підручник - цей, що викладені 2 розділи, наприклад biggrin


http://territory12.in.ua
 
Форум » Шкільна інформатика » Учителю інформатики » Інформатика. 9 клас (Навчання інформатиці у 9 класі)
Сторінка 2 з 3«123»
Пошук:

Створено авторами підручника "Інформатика. 9" © 2016